Pokemons moon and Sun [SPOILERS!]


#1146

Deciueye his ghost typing really leaves him open imo


#1147

Considering almost half of Mons can learn bite or some other Dark type move? Yeah. It’s a pain, as is Lunala’s typing.


#1148

Just went and looked, Inceneroar has better HP, Attack, and Defense, while Decidueye has better Sp. Attack, Sp. Defense, and Speed.

I would still take Decidueye over Inceneroar any day.


#1149

Sounds like my Decidueye is an Incineroar in disguise then…


#1150

Decidueye is fast but his typing is a detriment.

Like how people think Salazzle is good but is 4x weak to ground.


#1151

At 58 mind you. But I remembered incorrectly about the Defense stats apparently.

Brave nature impacting that maybe?

Edit: increases Attack, lowers Speed, yep.


#1152

I looked the stats up online, I didn’t pull them from my game.


#1153

Yeah, so the Brave nature and simply that I have always been getting +3 hp every level since Dartrix just made me feel like Decidueye was a tank.

I will be paying more attention to natures from now on.


#1154

here is my Incineroar at 82 whit perfect Nature max HP and Max Atk ^^

at Level 100 he will have 394 HP and 361 ATK not so bad just his speed isnt so good :stuck_out_tongue:


#1155

Why does Inceneroar get Waterfall? :joy:


#1156

its Outrage not Waterfall xD i think my German Screenshots arent so good for a english forum :stuck_out_tongue:


#1157

Finally after around 3 weeks of breeding and testing stuff I got 4 full battle ready teams with pretty much perfect IVs and natures.

I’d love to battle someone tomorrow, time to go to sleep for me now though ;p


#1158

Oh me! I’ll battle you!!


#1159

Awesome, I’ll send you my friendcode tomorrow ;D


#1160

Oh :joy:

I thought that was the water background, lol. Plus, Wutanfall sounds a lot like Waterfall.


#1161

hOLY SHIT I THINK SOMEONE JUST TRADED ME A SHINY KYUREM


#1162

FUCKIN WAKE ME UP INSIDE


#1163

iM SCREECHING I TRADED THEM A LEVEL 1 MACHOP


#1164

Nice 2 weeks ago i got a Lv.100 Shiny Arcanine whit a Gold Bottle Cap and a Froakie whit his hidden ability ( Protean ) at Wondertrade i still cant believe it who the hell trad shinys at wondertrade xD


#1165

People who hack their games and feel generous, lol.

I just got a Froakie as well, but nowhere near as good as the one you got.