Make hunt 2.0 queue not leavable


#1

Hey everyone how many of you have people quit on you when the timer for the lobby get to 1 sec and you get loaded into the game anyway then have to restart or been waiting along time for a game just to get dodged by the same people over and over I’m a silver expert that gets dodged by sliver skilled and sliver expert cuz we basically play the same people over and over now we only play higher ranked monsters.Is there a way to stop this.


#2

Pardon my asking but, what exactly here is the suggestion?

This is just a question asking how many people experience this and then following it up with another question asking if there is a way to prevent this.


Given that there is no suggestion being made (unless further clarified or added to the OP) I suggest changing the topic to “General”.

@Buckets_Sentry_Gun


#3

Yeah this isn’t a suggestion

@Roy_Coatney sorry but this doesn’t fit in the suggestions category do you mind if I change it to “General”?


#4

You don’t need to ask permission if it is in the wrong category.


#5

It is nice to ask permission and I wanna keep a nice reputation (no offence) :stuck_out_tongue:


#6

No probably going to get some salt


#7


here ya go :stuck_out_tongue:


#8

There’s already a system for this is play
The player who leaves has to wait like six mins
Although I do admit it’s annoying


#9

Not to mention the point loss whenever you leave. I do believe that once a monster has queued with 4 hunters, there is only like a 15 seconds interval in which you can leave without penalty (both time and point wise).


#10

Not in 2.0 and you can leave in queue on quick play without penalty if you leave in game it gives a penalty.So what I’m saying in hunt 2.0 when you get matched with a monster/team of hunters you shouldn’t be able to just back out.


#11

No if you leave from. Hunt 2.0 game you get a longer penalty than you do in quick play
Im Talking about Xbox one
Not sure about other platforms


#12

Well I guess that shows how much I quit lol had no idea.


#13

Which I’d like to see disappear.


#14

Haha yeah
I on,y quit when I really have to go and I try to make sure it’s at the end of the match :slight_smile:


#15

Yeah I get, I mean, if you are queuing then it means you have time. I would support also that once you are finding a match and it has found a player across the board, you should not leave or feel consequences