Bonjour j'aimerais beaucoup que le jeux survive

Si vous avez besoin d’aide n’hésitez pas à discuté avec vos joueurs ou à lire les commentaires sur steam, les prix mis dans la boutique à dlc ne sont pas forcément correct pour les joueurs!!. se serais vraiment une très bonne idée de pouvoir jouer le monstre avec ces amie (trouver une solution) “le jeux meur” juste par sa fréquentation c’est affligeant et les parti avec son amie en monstre devrai simplement ne rien rapporté aux joueur si c’est sa qui vous fait peur, dans tous les cas un jeux fascinent mais aucun intérêt si on ne peut pas jouet avec ces amie ! le fait que le monstre et jouable seulement en solo transforme le jeux en sologame multi noob. sur se bonne journée “”“Jouet entre amies n’à jamais été aussi compliqué”"" et si la réponse a ma question est la personnalisé je ne supporte pas les AI mal codé!.

(Roughly translated text)

Hello I would love the game to survive

If you need assistance please discuss with your players or to read comments on steam, prices put in the dlc to shop are not necessarily right for the players !!. really would be a good idea to play with these monster friend (a solution) “the meur games” just by its attendance is distressing and party with her friend monster will have simply reported anything to the player if c is its scares you, in any case a fascinating game but no value if we can not toy with the girlfriend! the fact that the monster only playable solo and transforms games sologame multi noob. be on good day “” “Toy between friends has never been so complicated” “” and if the answer to my question is I do not support custom poorly coded AI !.

1 Like

Thanks but… I still don’t quite understand the message. Something something DLC prices?
@Sannom help us! :frowning:

2 Likes

is for the dev np with price so he is expensiv play with friend in a normal gmae is impossible isn’t normal

Alright, I read through the message several times and I think I got it.

You do not want to be forced to play custom games to play monster against them?
And you believe that if the developers made it possible to play with your monster friends outside of custom games, it would decrease the waiting time too?

Is this correct?

[size=20]Google translate:[/size]

Très bien, je lis à travers le message plusieurs fois et je pense que je l’ai eu.

Vous ne voulez pas être forcé de jouer à des jeux personnalisés pour jouer monstre contre eux?
Et vous croyez que si les développeurs ont permis de jouer avec vos amis monstre en dehors des jeux personnalisés, ce serait diminuer le temps d’attente trop?

Est-ce correct?

@JamesH you speak french, right?

ceci ne répond pas a la question si vous souhaitez la mort du jeux vous ette en bonne voix

Bon. Donnez-moi une minute, je lis tout et j’réponds.

Okay, alors au fond, tout ce que tu suggères a déja été suggéré. Les developpeurs ont noté pas mal tout ce que tu as écris, et la majorité des gens sur le forum sont d’accord avec toi, mais ne parlent pas francais alors c’est normal qu’ils ne

comme tu dis. Je suis une des rares exceptions sur le forum. Y’a personne qui souhaite la mort du jeu, c’est tout le contraire, faut juste pas que tu t’attends a ce que les gens sachent quoi te répondre s’ils ne parlent pas francais du tout…

Je vais tout de même faire un résumé de tes suggestions pour que les gens puissent comprendre ce que tu demandes, et si jamais tu as besoin que je traduis quoi que ce soit d’autre, n’hésite pas à demander!

##/!\ FOR THE ENGLISH SPEAKER /!\

Basically, what the OP said was that he wants groups to be able to select monster and that cheating points/ranks can be avoided by simply disabling point distribution/subtraction entirely for the group if one of the players picks the monster.

OP also claims that we want the game to die if we don’t agree.

I simply told OP that people already suggested this and that the majority would like to be able to be monster in a group, and that the devs are aware, and that they take note of all suggestions. I also said that he shouldn’t expect people to understand a foreign language and that it’s no use to say that we “want the game to die” simply because we’re not able to answer his question ( because no one speaks french here, except me ).

I also offered to translate any future posts for him if he needs it.

5 Likes

Just chiming in here, Vous n’etes pas les seuls ici qui comprennent le francais. I would be happy to help out or translate any time as well. I am sure there are other bilingual or trilingual forum users lurking about here as well.

1 Like

On est pas nombreux, j’ai jamais dis qu’on était seuls P:

1 Like

Tu as raison!

Thank you, Sannom. :smile:

1 Like

so many spies, we need moar pyros on this team!

1 Like

1 Like

Yes sorry - I just read the message, but Sannom was more fast than me. :smiley: